Spodaj so vse informacije o pravilih in pogojih poslovanja “spletne trgovine Telmo” ki je last podjetja ESP d.o.o. (vnaprej lahko tudi “upravljalec spletne trgovine”, “upravljalec” ali “prodajalec”). Sestavljeni so v skladu s veljavnimi predpisi Republike Slovenije. Uporabniki spletne trgovine (vnaprej lahko tudi “uporabnik” ali “stranka”) Telmo imajo spodaj v upogled vse potrebne informacije ki jih potrebujejo ob nakupovanju (vnaprej lahko tudi “sklenitev pogodbe”).

Podatki podjetja

ESP d.o.o.

Gorenja Dobrava 13

4224, Gorenja vas

Davčni zavezanec: Da

Davčna številka: SI26809028

Matična številka: 5481139

Registracija: Okrožno sodišče v Kranju

Osnovni kapital: 8.763,14 €

Pogoji poslovanja

Vse cene v spletni trgovini so v € in so navedene tako brez kot z DDV. Da je izdelek na zalogi pomeni, da je na zalogi v enem izmed naših skladišč.

Ko se uporabnik registrira v spletno trgovino, se uporabnik strinja z vsemi navedenimi pogoji poslovanja spletne trgovine. Celoten postopek nakupa je voden v slovenskem jeziku, prav tako vsa vsebina vključno z pogoji poslovanja. Pogoji poslovanja spletne trgovine so uporabniku stalno na voljo v vpogled.

Načini plačila

Plačilo je mogoče po predračunu ali po povzetju.

Načini dostave/prevzema

Mogoča je dostava na naslov kupca prek našega partnerja za dostavo (Pošta Slovenije), ali pa izdelek prevzame stranka sama (potreben predčasen dogovor o času prevzema na info@telmo.si ali 041-722-255) na našem naslovu:

Spletna trgovina Telmo

Spodnji trg 9a

4220, Škofja Loka

Poštni stroški so ne glede na vrsto artikla 4,1€+ddv (5€ z ddv). V kolikor pa celoten nakup presega 28,69 brez ddv (35€ z ddv), pa strošek poštnine krije prodajalec. Tudi ob manjših naročilih (npr. pod 5€) ne zaračunavamo dodatnih administrativnih stroškov. Dostava je mogoča samo na naslove znotraj ozemlja Republike Slovenije.

Na našem naslovu je mogoč le prevzem, ne pa tudi plačilo. Tako da ob vsakem prevzemu mora biti željeni artikel plačan vnaprej.

Dobavni rok

Dobavni rok artiklov iz spletne trgovine je običajno od 1 do 3 delovnih dni, v kolikor je izdelek za zalogi v enem izmed naših skladišč. V kolikor je rok dobave drugačen, je to navedeno na vidnem mestu poleg artikla. Za točen podatek dobave nas lahko kontaktirate na info@telmo.si, ter navedite točno vrsto izdelka (najbolje šifro ali povezavo na izdelek) in količino, ki jo želite naročiti, in vam sporočimo točen dobavni rok v čimkrajšem mogočem času.

V kolikor artikel ni na zalogi, je rok dobave lahko zelo različen (odvisno, v kateri stopnji dobave je artikel), in nas za informacijo kontaktirajte na info@telmo.si.

Registracija uporabnika

Uporabnik se lahko registrira/ustvari uporabniški račun prek spletnega obrazca na tej strani. Upravljalec spletne trgovine se zavezuje, da bo s podatki ravnal, kakor določa veljavni Zakon o varstvu osebnih podatkov, Zakon o elektronskih komunikacijah ter Splošna uredba EU o varstvu podatkov (GDPR). Vsak uporabnik se z naročilom prek spletne trgovine Telmo strinja z našo politiko zasebnosti.

Vaše podatke uporabljamo samo za namene enostavnejšega upravljanja spletne trgovine, v kolikor se uporabnik strinja, pa ga lahko obveščamo preko navedenega e-naslova o novostih in znižanjh v naši spletni trgovini. Da so podatki kar se da varno shranjeni smo (ESP d.o.o.) sprejeli ustrezne tehnične ukrepe. Vsak naročnik pa lahko seveda pošlje/sporoči svoje podatke tudi na drug način (prek e-naslova, telefona, ipd.).

Naročanje oz. sklenitev pogodbe

Naročanje lahko poteka brez registracije uporabniškega rečuna ali z registracijo oz. prijavo v uporabniški račun. Sodobni ter stalno posodobljen “ecommerce” sistem omogoča minimalno verjetnost da pri postopku nakupa pride do napak. Ne glede na način naročila (prek uporabniškega računa ali brez), uporabnik prejme vse podatke naročila na podan e-naslov, tako da ima potrošnik stalni vpogled v vsebino naročila. Uporabniki ki imajo registriran račun, pa do teh podatkov lahko stalno dostopajo tudi prek uporabniškega računa. Pridržujemo si pravico, da naročilo na spletni trgovini tudi prekličemo, v kolikor se naročilo ne more izvesti iz določenih razlogov. V tem primeru stranko obvestimo, zaradi katerega razloga dobava ni mogoča, stranka pa (v kolikor je artikel že plačan) dobi povrnjen celoten strošek plačila.

Mogoči razlogi:

  •  od trenutka, ko je uporabnik dodal artikel v košarico do zaključka nakupa je že nekdo drug naročil enak izdelek, tako da je zaloga premajhna za dobavo
  • napaka v zapisu števila zaloge

Naročilo lahko upravitelj spletne trgovine prekine tudi zaradi neplačila računa (v primeru plačila po predračunu – bančno nakazilo na TRR) v določenem roku, ki je običajno 30 dni od dneva naročila, lahko pa je tudi drugače, v kolikor je le to navedeno.

Pravice uporabnika

Uporabnik ima pravico v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov, da v roku 14 dni odstopi od pogodbe, brez da bi navedel kakaršen koli razlog. V tem primeru je dolžen vrniti blago nepoškodovano v roku 14 dni od odstopa od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe mora uporabnik podati željo (prek e-naslova), prodajalec mu posreduje obrazec, ki ga uporabnik izpolni (izpolni zahtevane podatke) in pošlje na naš e-naslov info@telmo.si, najkasneje v roku 14 dni od prejetja obrazca. Odstop od pogodbe je veljaven, ko uporabnik vrne izpolnjen obrazec ter nepoškodovano blago v vnaprej določenih rokih. Uporabniku se v tem primeru povrne celotna kupnina naročila (razen poštnih stroškov), in sicer v roku največ 14 delovnih dni od posredovanja obrazca oziroma vrnitve blaga.

Začšita podatkov uporabnika

Več o zaščiti podatkov uporabnikov si preberite na strani o politiki zasebnosti.

Avtorsko zaščitena vsebina

Vse tekstovne in grafične (slike, ikone, logotipi, ipd.) vsebine spletne trgovine so last prodajalca ESP d.o.o., proizvajalca artiklov ali dobavitelja in jih je brez privolitve prepovedano kopirati ne glede na namen uporabe.

Izvensodno reševanje sporov

Več informacij vam je na voljo tukaj.

Dodatne informacije

Vse slike prodajanih artiklov so simbolične, v kolikor ni na strani posameznega artikla navedeno drugače.

Izdelki v akciji (znižani izdelki) je posebna kategorija izdelkov v spletni trgovini. Vsebuje vse izdelke, ki imajo nižjo ceno glede na običajno prodajno ceno. Ceno imajo znižano do odprodaje zalog, in tako znižanje ni vezano na datum. Prodajalec ima pravico določen izdelek izvzeti iz akcije, kljub temu da je zaloga večja od 0 (npr. nova dobava artiklov pred odprodajo starih zalog).

Covid_2019 obvestila

Trenutno tu ni novih obvestil. Hvala za razumevanje.

Kontaktni podatki

E-naslov: info@telmo.si

Telefon: 041-722-255 (dosegljivi vsak delovni ponedeljek, sredo in petek od 12 do 15 ure)